niedziela, 12 kwietnia 2015

Od Nowa



Postanowiłam nie kasować pierwszej notki ani jej nie rozwijać, tylko napisać kontynuacje jej
I opisać wam zmiany na blogu które niedługo nastąpią .
Mam nadzieję ze wam się spodobają!

Pierwsza zmiana jaka nastąpi od kwietnia Podsumowanie miesiąca zaczełam prowadzić zeszyt wiec wiem ile pocztówek dostałam danego miesiąca a ile wysłałam będą one na przełomie ostatniego dnia miesiąca, bądź pierwszego dnia nowego miesiąca.

Drugą zmianę jaką planuje w połowie miesiąca będą min konkursy pocztówkowe lub konkursy niespodzianki itp.

Trzecią zmianę jako mam w planach to rożne rodzaje akcji na blogu np list niespodzianka/ pocztówka niespodzianka itp.Wszystkie te zmiany nastąpią od tego miesiąca bądź nowego miesiąca.

Po czwarte postaram się częściej wpadać na bloga  i dodawać ciekawostki odnośnie pocztówek ,myślałam też by pokazywać wam co w moje skrzynce leży a nie tylko pocztówki co o ty myślcie? 

Po piąte chce wam pokazywać też pocztówki wysłane i listy nie tylko te odebrane



Proszę o szczerą odpowiedź,Bardzo mi na tym zależy - chce tworzyć ten blog dla was i z wami.

Myślę że wam się spodoba , nowa odsłona bloga - chce wyszyto by się tu zmieniło ale mam nadzieję że mi się uda. A jeśli macie jakieś propozycję chętnie ich posłucham i wprowadzę je na blog swoje sugestię piszcie w komentarzach

Pozdrawiam Serdecznie Justyna



Ps Jutro czas na nadrobienie zaległości Listownych , i niedługo trzeba też je wysłać , dobrze że weszłam w pewien układ z moim przyjacielem (Listonoszem)



Życzę wam pełno pięknych kartek i listów w skrzynce:)







2 komentarze:

  1. Zmiany brzmią super, tylko jeszcze fajniej by było, jak uważałabyś na kropki i przecinki, a nie pisała wszystkiego jednym ciągiem.:) Łatwiej się czyta, jak coś jest w miarę składnie napisane.
    Będę czekać na wszelkie nowości, konkursy, akcje itp. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sawatka postaram się by kolejne notki były lepsze :) .Jak pisałam blog tworzę dla was i z wami ,wiec każdy komentarz biorę pod uwagę ,

      Usuń