poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Co Leży w Skrzynce cz 1


Dziś z moje białej skrzynki pocztowej wyciągałam aż dwa Listy. Jeden jest od Moniki Suda a w kopercie był  List, wspólne opowiadanie które ma już 13 stron, i Co wolisz czyli coś na zasadzie
Kawa vs Herbata.    
Drugi otrzymałam od Joanny Bukrym w u nim Była zaległa kartka.. na Wielkanoc jak również piękny list na bardzo ładniej papeterii, co było dla mnie bardzo miłe .Dziś także dostałam piękna kartkę z Niemiec od Kingi Nowakowskiej ale wam ją pokaże w kolejnym poście ,wiedziałam że Kinga ma mi wysłać pocztówkę ale to co ona mi wysyła zawsze jest dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem i niespodzianką, ponieważ nigdy nie wiem jaką ona mi wyśle
a oto te dwie przesyłki ,po za Kartką z Niemiec





Liczę że wam wpis się spodobał  

2 komentarze:

  1. Bardzo ładną papeterię ma Joanna. Miałam kiedyś taką, ale już bardzo dawno temu i niestety już jej nigdzie nie mogę znaleźć. Obecnie to w ogóle z papeterią dość ciężko, niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi także podoba się bardzo papeteria Joanny :). Niestety, ja nie mogę znaleźć żadnej fajnej papeterii ostatnio. Mam jedną upatrzoną hurtownię, ale na drugim końcu Trójmiasta i nie mam kiedy tam zajechać :D. Poza tym - ile można używać tych samych wzorów ^^. Pozdrawiam, http://karlin91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń