czwartek, 30 kwietnia 2015

01.Koniec Kwietnia - Podsumowanie



POCZTÓWKI WYSŁANE W KWIETNIU
W kwietniu wysłałam tylko 10 pocztówek , mam nadzieję że to się zmieni... Ale za to otrzymałam aż 19, co jest dla mnie wielkim zaskoczeniem.
Postaram się, by kolejny miesiąc był o wiele lepszy. Postaram się więcej pocztówek wysyłać ( chodź to zależy od stanu finansowego) ..
Już od jutra otwieram nowy miesiąc w zeszycie, więc spodziewam się samych nowych cudowności ^^
Aktualna statystyka :

PC
» WYSŁANE: 6 Pocztówek
» OTRZYMANE: 9 Pocztówek
» WYSŁANY DYSTANS: 15,338 km
» ODEBRANY DYSTANS: 24,683 km

PU
WYSŁANE:  2 Pocztówki
OTRZYMANE:  3 Pocztówki




Plan na maj:

wysyłać więcej zagranicznych pocztówek (myślę o tym intensywnie)
Serdecznie zapraszam na poprzednie wpisy i miłego wieczoru!

5 komentarzy:

  1. 19 pocztówek to i tak sporo :) Ja w kwietniu dostałam sporo pocztówek, choć sama nie wiem dlaczego - być może przez wariujące PU, które losuje użytkowników jak chce lub przez to, że wygrałam sporo konkursów, w których nagrodami były pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze trochę i nie będziesz miała gdzie tych pocztówek schować =D

    OdpowiedzUsuń
  3. 19 pocztówek - to można powiedzieć, że otrzymywałaś prawie codziennie, z wyjątkiem weekendów. ;) super, jest się z czego cieszyć.
    wiadomo, że wysyłanie kartek zależy od stanu finansowego, ja zwykle jak wysyłam, to hurtem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czasami dostaję po 30 na miesiąc, ale to tylko dlatego, że często się wymieniam po kilka w kopercie na prywatnych swapach :). Chciałabym też wysyłać więcej kartek, ale niestety... BUDŻET :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi, że ja też u siebie planowałam regularne podsumowania miesiąca. Środek maja i nadal nie zrobiłam :D
    Gratuluję dużej ilości przesyłek i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń